poniedziałek, 3 września 2012

ESSIE, DEMURE VIX

Essie Demure Vix to bardzo elegancki lilowo- różowy kolor (taki mauve) opalizujący w słońcu na fioletowo, co dodaje mu więcej blasku. Naprawdę śliczny, świeży i dziewczęcy. Przyznam, że na początku podchodziłam do niego jak do jeża, bo oprócz wszelakiej maści odcieni żółtego i żółtopodobnych, nie przepadam też za odcieniami mauve. Ten kolor o dziwo mnie zachwycił.... ba.... teraz, gdy go użyłam, jest jednym z moich ulubionych:). Mam bardzo jasne końcówki, więc do pełnego krycia niezbędną są dwie grubsze warstwy lub trzy cienkie, jak kto woli.) Schnie błyskawicznie i pięknie błyszczy.











12 komentarzy:

  1. Piękny ten kolor - te różowe/fioletowe drobinki bardzo ładnie współgrają z bazą

    OdpowiedzUsuń
  2. świetny kolor lakieru, jakiej bazy używasz pod niego ?????

    OdpowiedzUsuń
  3. CIEKAWY ODCIEŃ, NIE PRZEPADAM ZA TAKIMI ,ALE TEN NAWET MI SIĘ PODOBA :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękny kolor, ma w sobie to coś :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Osz Ty wstrętny kusicielu! Akurat taki nudziak by mi się przydal do kolekcji...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ty kusisz a ja mam być gorsza:) Kolor jest naprawdę uniwersalny:)

      Usuń
  6. Ładny jest, taki elegancki.. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ładny, nie widziałam jeszcze tego wariantu w sklepie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję:) Każdy komentarz sprawia mi ogromną radość. Proszę jednak o niespamowanie zaproszeniami, gdyż tego typu komentarze będą automatycznie usuwane.

Dla postów starszych niż 3 dni włączone jest moderowanie komentarzy.

Anonimy proszę o przedstawienie się pod komentarzem- lubię wiedzieć komu odpisuję:) Nie chcesz się przedstawić- nie komentuj!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...